Sto najbardziej wartościowych marek w 2022 roku
100 najbardziej wartościowych marek na świecie jest łącznie wartych 8,7 biliona dolarów. To tyle, co 9{62092e5709d5559e87d6963a10a81fb2c0a90ce75b94699255e09d33925db818} światowego PKB.
Po spektakularnym come back’u, na pierwszym miejscu znalazła się spółka, której wartość wyceniono w tym roku na blisko 1 bilion dolarów – czyli ponad 150{62092e5709d5559e87d6963a10a81fb2c0a90ce75b94699255e09d33925db818} polskiego PKB za 2021 rok. Jaka to firma? Tego dowiecie się z wideo komentarza, którego można odsłuchać tutaj @Marcina Ciesielskiego, dyrektora departamentu zarządzania aktywami i doradztwa inwestycyjnego Ceres DI. Marcin Ciesielski, CFA
Oczywiście w rankingu najwięcej ważą marki z branży nowych technologii, handlu detalicznego i rynku mediowego. Świetnie radzą sobie marki luksusowe – rok do roku najwięcej w całym zestawieniu zyskała firma Cartier.
W nagraniu znajdziecie więcej informacji i ciekawostek, a także szczegółowe omówienie wyników rankingu najcenniejszych światowych marek.