Sukces, wsparcie i Zespół
Za sukcesem każdej organizacji stoją ludzie, z tym stwierdzeniem trudno się nie zgodzić.
W CERES Domu Inwestycyjnym najcenniejszym zasobem są właśnie osoby, które go tworzą. Doceniamy każdego, od Klientów, którzy powierzają nam swój kapitał, poprzez doradców finansowych, którzy wkładają ogrom pracy i zaangażowania w relacje z klientami, aż do… pracowników, którzy wspierają doradców na każdym etapie współpracy ze Spółką. I nie chcemy wartościować, kto jest ważniejszy, bo finalnie sukces ma wiele twarzy.
Kompleksowe wsparcie doradców finansowych
Pracownicy wspierający proces sprzedaży, w wielu organizacjach są marginalizowani, niedoceniani, a laury zbierają Ci, którzy generują sprzedaż. Dla nas zespół wsparcia sprzedaży jest niesłychanie istotnym elementem dobrze pracującego mechanizmu. To cichy bohater codziennych procesów. Dba o to, aby nasi doradcy mogli skupić się na tym, co najważniejsze – pracy z Klientem. To właśnie oni troszczą się o to, by codzienna praca doradców była płynna, efektywna i wolna od zbędnych formalności, które mogłyby przeszkodzić w budowaniu relacji z Klientami.

Komfort pracy i spokojny sen doradców
Jak postrzegają pracę z doradcami nasi eksperci od wsparcia?
Ewelina Stążewska, Młodszy Specjalista w Departamencie Wsparcia Sprzedaży i Operacji: Relacje budujemy od pierwszych dni współpracy z doradcą, dążąc do zawiązania koleżeńskich więzi i zaufania. To powoduje, że praca sprawia przyjemność, a nie jest tylko obowiązkiem. Stwarzamy warunki, w których zaopiekowany jest nie tylko klient, ale także jego opiekun. Nasi doradcy wiedzą, że w każdej chwili mogą liczyć na naszą pomoc, niezależnie od tego, jak długo z nami pracują. Staramy się zapewnić im maksymalny komfort pracy i wiem, że doradcy to czują. Jednocześnie, mówiąc o wsparciu, warto podkreślić, że zarówno nasi doradcy, jak i my, możemy liczyć na silne zaplecze ze strony naszego zarządu. To niezwykle istotne, by mieć po drugiej stronie zaangażowanego i skutecznego partnera – kogoś, kto ma czas, służy radą i dotrzymuje obietnic.
Katarzyna Włodarczyk, Ekspert w Departamencie Wsparcia Sprzedaży i Operacji: Ważne jest zapewnienie przejrzystości procedur obsługi klienta, aby były one funkcjonalne oraz nie stanowiły dodatkowego obciążenia. Uważam, że dla naszego Zespołu klient wewnętrzny, czyli doradca klienta ma priorytetowe znaczenie. Dzięki indywidualnemu podejściu każdy doradca może liczyć na pomoc dopasowaną do swoich potrzeb. Nie pozostawiamy nikogo samego z problemem. To my jesteśmy na pierwszej linii frontu i staramy się go optymalnie i szybko rozwiązać. Wiemy, że praca w naszej branży, szczególnie doradcom dostarcza nie tylko satysfakcji, ale i wielu stresów, wobec czego nasza współpraca musi być nie tylko efektywna, ale również przebiegać w przyjaznej atmosferze.
Marcin Pawlak, Dyrektor Departamentu Wsparcia Sprzedaży i Operacji: Jesteśmy nie tylko grupą specjalistów od procedur i rozliczeń – stawiamy na atmosferę współpracy i koleżeństwa, tak aby Doradcy wiedzieli, że mają po swojej stronie nie tylko profesjonalistów, ale też ludzi, którzy są gotowi pomóc w każdej sytuacji. Wiemy, jak ważne dla doradców jest wsparcie, zwłaszcza na początku ich pracy. Dlatego każdy nowy doradca otrzymuje dedykowaną osobę z naszego zespołu, która pomaga w dopełnieniu formalności, uzupełnieniu dokumentacji – także w systemie – a w razie potrzeby dojeżdża do wybranego miasta. Wszystko po to, by zminimalizować ryzyko błędów, oszczędzić doradcom czas, usprawnić obsługę zleceń i po prostu stworzyć im jak najlepsze warunki do rozwoju. Te elementy, w połączeniu z tym, o czym mówią Koleżanki przekłada się na spokojny sen doradców, co pozwala im w pełni skupić się na budowaniu trwałych relacji z klientami. W konsekwencji to Klienci odczuwają większą satysfakcję z usług, co wzmacnia długoterminowe partnerstwo. Dla mnie praca w zespole wsparcia sprzedaży to także kwestia ciągłego rozwoju. Udoskonalanie procesów czy unowocześnianie systemu eCERES pozwala nam mieć realny wpływ na jakość obsługi klienta, czyniąc ją sprawną i intuicyjną.
A jak pracuje się doradcom w CERES DI, co jest dla nich ważne i z czym się mierzą na co dzień? Możecie przekonać się sami. Zapraszamy do artykułów naszych ekspertów:
- Well-being, wealth-being i… rzeczywistość – autor Damian Gąsior
- Klucz do satysfakcji i sukcesu doradcy – autor Agata Zabłocka
- Wealth-being klientów a rola Doradców Finansowych – autor Zbigniew Smolik
Jeśli nasze wartości są Ci bliskie, pracujesz w branży finansowej z wymagającymi klientami i szukasz miejsca, gdzie możesz w pełni rozwinąć swój potencjał – zapraszamy na kawę i rozmowę.