Szukamy Dyrektora/ki ds. Inwestycji
Dołącz do CERES Domu Inwestycyjnego jako Dyrektor/ka ds. Inwestycji i zadbaj o majątek swoich klientów!
Kogo szukamy?
Doświadczonych i przedsiębiorczych osób, pasjonatów rynku finansowego, ceniących sobie niezależność i gotowych do aktywnego budowania długoterminowych relacji z zamożnymi klientami indywidualnymi oraz firmowymi, oferując im kompleksowe wsparcie w zakresie doradztwa inwestycyjnego, planowania finansowego i zarządzania majątkiem.
Lokalizacje
Warszawa, Rzeszów, Poznań, Kraków, Gdańsk, Łódź, Katowice, Wrocław, Białystok, Szczecin
Czym będziesz się zajmować:
- Aktywne pozyskiwanie zamożnych klientów indywidualnych, przedsiębiorców, rodzin biznesowych;
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami;
- Diagnoza potrzeb finansowych i inwestycyjnych klientów oraz wsparcie w przygotowaniu dopasowanych strategii inwestycyjnych i majątkowych;
- Prezentowanie i oferowanie produktów inwestycyjnych, usług doradztwa inwestycyjnego i zarządzania aktywami oraz rozwiązań wealth management;
- Koordynacja procesów związanych z onboardingiem klientów i realizacją strategii inwestycyjnych;
- Współpraca z zespołem doradztwa inwestycyjnego i zarządzania aktywami w celu dostarczenia klientom wysokiej jakości rozwiązań;
Czego oczekujemy?
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (private banking, doradztwo inwestycyjne, wealth management, agent firmy inwestycyjnej);
- Znajomości rynku kapitałowego, produktów inwestycyjnych oraz podstaw planowania finansowego i sukcesyjnego;
- Umiejętności budowania relacji z wymagającymi klientami i rozumienia ich potrzeb majątkowych;
- Wysokiej kultury osobistej, odpowiedzialności i nastawienia na długofalową współpracę z klientem;
- Samodzielności w działaniu, przedsiębiorczości oraz inicjatywy w rozwoju biznesu;
- Mile widziane licencje KNF (doradca inwestycyjny, makler papierów wartościowych) lub certyfikaty (CFA, EFPA, CIIA).
Co oferujemy?
- Bardzo atrakcyjne warunki wynagrodzenia (system premiujący rozwój portfela);
- Elastyczne i jasne zasady współpracy (umowa B2B – agent firmy inwestycyjnej, umowa o pracę lub zlecenie);
- Brak planów sprzedażowych – czy to na konkretne produkty, czy też na produkty wybranego partnera;
- Szeroki katalog produktów inwestycyjnych oraz rozwiązań z zakresu wealth & asset management;
- Wsparcie merytoryczne i operacyjne zespołu ekspertów (inwestycje, sukcesja, planowanie majątkowe);
- Pakiet szkoleń i możliwość podnoszenia kwalifikacji, także dofinansowanie kursów;
- Spotkania integracyjne i branżowe;
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego oraz pakietów MultiSport;
- Niezależność działania i realny wpływ na rozwój obszaru wealth management;
- Możliwość pracy zdalnej i hybrydowej;
- Przyjazną atmosferę i partnerską kulturę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Jeśli jesteś gotowy/a na kolejny krok w swojej karierze i chcesz pracować z klientami, którzy oczekują więcej – zapraszamy do kontaktu.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV na adres: biuro@ceresdi.pl wraz ze wskazaniem preferowanego miejsca pracy (cała Polska). Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest CERES DOM INWESTYCYJNY S.A. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane osobowe podane przez Ciebie w zgłoszeniu rekrutacyjnym przetwarzamy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz TUTAJ.
Jeżeli chcesz, aby CERES DOM INWESTYCYJNY S.A. jako administrator danych zachował Twoje CV dla celów przyszłych rekrutacji, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: Zgadzam się na przetwarzanie przez CERES Dom Inwestycyjny S.A. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: iod@ceresdi.pl.