Zespół, który wspiera, a nie ogranicza

Co dwie głowy, to nie jedna. A co cztery, to… nasz zespół compliance i zarządzania ryzykiem. Ludzie do zadań specjalnych. Bo kiedy coś wydaje się niemożliwe, wtedy pojawiają się oni.

Zdjęcie przedstawiający osoby w zespole compliance i zarządzania ryzykiem CERES Domu Inwestycyjnego
Ludzie do zadań specjalnych. Na zdjęciu od lewej: Karolina Koc, Dominika Kinel, Kamil Sypek i Anna Rosa.

W CERES wierzymy, że za budowaniem marki, rozwojem biznesu oraz pozyskiwaniem zaufania klientów muszą stać rzetelne, oparte na przepisach i dobrych praktykach zasady działania. Dlatego powstał silny zespół, który łączy osoby z ogromną wiedzą, doświadczeniem i kompetencjami niezbędnymi do tworzenia regulacji wewnętrznych, zarządzania ryzykiem, prowadzenia kontroli oraz współpracy z nadzorem.

Nikt nie lubi procedur, dlatego ich misją jest tworzenie przejrzystych, napisanych prostym językiem i zwięźle dokumentów. Takich, które zrozumieją nie tylko oni sami, ale też inni pracownicy, jak również klienci.

Dominika Kinel, Inspektor Nadzoru 💬
Co prawda na propozycję pracy w CERES odpowiedziałam bez chwili zastanowienia, ale nie spodziewałam się, że trafię do tak zgranego zespołu i dobrego miejsca. Niesamowite jest wsparcie, zarówno ze strony innych pracowników, jak i przełożonych. Moim zadaniem było stworzenie nadzoru wewnętrznego, ale chyba bardziej pasuje określenie, że mamy wewnętrznie silny system wsparcia. Przychodząc tu, bardzo chciałam, żeby moje drzwi były zawsze otwarte dla innych, no i rzeczywiście trudno je zamknąć ;). Bardzo się cieszę, że nikt, a szczególnie pracownicy sieci sprzedaży, którzy są na pierwszym froncie naszej działalności – nie boi się do mnie zwracać z problemem, czy pytaniem. Dzięki temu każdemu pracuje się łatwiej.

Karolina Koc, Audytor wewnętrzny 💬
W CERES bardzo zaskoczyła mnie mocna współpraca sieci sprzedaży z pracownikami centrali. O ile zespół wsparcia sprzedaży można łatwo wytłumaczyć, o tyle departament nadzoru naprawdę mnie zdziwił. Ale szybko zrozumiałam, że to konieczne, by każda strona czuła się bezpiecznie i pewnie w czasie wykonywania swoich obowiązków. Bardzo mnie cieszy, że często także do mnie zwracają się pracownicy departamentu sprzedaży oraz AFI z pytaniami dotyczącymi swoich bieżących obowiązków, szkoleń czy wątpliwości. Z drugiej strony jestem wdzięczna, że moi przełożeni stawiają na nasz rozwój i wspierają nasze działania. Cieszę się, że też wewnętrznie mogę uczyć się od najlepszych.

Anna Rosa, Dyrektor Departamentu Zarządzania Ryzykiem 💬
Przez wiele lat zajmowałam się w domach maklerskich wsparciem sprzedaży. Ale to w CERES zobaczyłam, że liczy się nie tylko sprzedaż, ale też ludzie, którzy tworzą to miejsce. Bo to w centrali wszystko się zaczyna. Powierzenie mi roli osoby zarządzającej ryzykiem pozwala wykorzystać dotychczasowe doświadczenie, wiedzę o zachodzących procesach a także możliwych słabych punktach naszych działań. Ta rola jest dla mnie ciągle nowa, ale dzięki wsparciu naszych prawników mogę być spokojna, że ułożyliśmy dobrze ten obszar.

Kamil Sypek, Dyrektor Departamentu Prawnego 💬
Pozostaje mi tylko zgodzić się z Koleżankami, tworzymy tu zespół, którego zdanie bardzo się liczy i który daje silne wsparcie całej organizacji. Cieszę się, że mogłem dołączyć do CERES i wspierać jego rozwój. Przepisy dostatecznie komplikują nam życie, dlatego w mojej codziennej pracy stawiam na maksymalne uproszczenie w komunikacji oraz tworzenie uniwersalnych rozwiązań. Bardzo motywujące jest to, że przełożeni respektują nasze opinie, niezależnie od tego, jak są one wymagające.


Jeśli zastanawiasz się nad nowymi wyzwaniami, chcesz pracować w zgranym zespole i atmosferze bliskiej współpracy, gdzie liczą się ludzie, zapraszamy na rozmowę do CERES. Skontaktuj się z nami.